Tragik!

Min blogg kommer inte att vara ett ställe där jag frekvent sprider min olycka, eller andra mindre glada känslor. Ni som känner mig vet att jag är en människa som (nästan) alltid försöker vara uppåt, tycker ni inte att jag verkar vara det så har ni säkert sett mig för lite :)

 

Men igår, då jag spelade curling fick jag en negativ uppenbarelse. Min kamera, en Nikon D80 är nog sett sina bättre dar. Den har nog nått sina exponeringar och nu är det väldigt svårt att få bilder att inte bli mörka, grå och en aning korniga. Det är med en ledsen min jag nu funderar på vad jag kan göra. Kan jag lämna in den på service och hoppas på att det blir bättre? Eller måste jag titta på en ny kamera, och i så fall vilket är kameran jag ska köpa för att "ta ett till steg i utvecklingen"?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0