Avslutar mitt dagsverk.

Idag har jag trots lite stresssjukdommar haft en bra dag, trots att den mest bestått av att läsa och skriva. Jag avslutade precis mina dagsmål och kan känna mig duktig. Det är inte över än, men jag ser slutet. Att sitta inne och se hur fint det är ute är inget roligt, än värre när det enda man upplever av det fina vädret är just värmen i mitt rum. Men jag unnade mig att gå ut och läsa lite om det jag skulle skriva om, så då och då låg jag ute och njöt lite jag med.

När man är lite stressad är det ju bra att avreagera sig lite, sagt och gjort. Under eftermiddagen drog jag på mig träningskläderna och sprang ner till gymmet, tränade i någon timma och sprang sen hem igen. Fast på hemvägen hade jag inte så mycket ork kvar, jag gick mest. Det var skönt att träna och framförallt att springa av sig all stress och press. Jag var inte snabb, men jag var svettig!

Jag gillar dagar då man kan tänka tillbaka på dagen och känna sig nöjd med sig själv, känna att man gjort bra ifrån sig och att man förtjänar en god nattssömn. Men inte riktigt än, jag ska bli trött med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0