Efter mässan kommer skrivdelen.

Igår var det mässa på HLK, där jag med klasskamrater ställde ut montrar för våra projektarbeten. Vår monter blev bra, den såg bra ut men den saknade det där tydliga budskapet. Så någon bästa monter blev de inte, men jag är nöjd ändå. Det var kul, men väldigt stressigt. Det värsta var nog värmen, för så varmt som det var inne på skolan tillsammans med den stressning och jäktning... När mässan började var man inte direkt fräsch (läs: dränkt i svett). Så det var väl lite tur att det inte var så många vänner som besökte mig ;)

 

Nu börjar det "roliga". En projektrapport ska skrivas och jag har huvudansvaret i detta. Jag har tonvis att skriva och det på kort tid, den 8 juni ska de vara klart. Men idag fick vi reda på att vi ska få arbetet opponerat av läraren som vi sedan ska korrigera och lämna in senast den 20 juni. Så ja, tidigt sommarlov gäller inte mig...

 

Men nu ska jag ta tag i skålen med gräddglass, sen ska jag skriva några sidor. Efter det ska jag leka lite med Gutta, dels för det var länge sen och dels för jag behöver släppa datorn en stund. Det blir nog lite longboard om jag får bestämma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0