En fredagkväll.

Ja, det var några dagar sen jag ens rörde datorn. Efter tisdagens långa panik-studie-stund vid datorn har det inte lockat att sätta sig här precis. Dessutom har jag jobbat lite och tjänat pengar som jag inte riktigt vet vad jag ska lägga dem på... USA? Nytt objektiv? Way Out West? Ny longboard? Aja, det ordnar sig. Men just ikväll är jag väldigt trött, men jag är inte alls sugen på att vara hemma. Så jag terroriserar Joel och undrar när de ska neråt stan så jag kan möta upp dem och gå till Bistro Grand eller nåt. Vi får väl se om han ringer annars går jag snart och lägger mig, eller så åker jag in till stan ensam och hoppas jag springer på någon jag känner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0