Fegis?

Ska strax iväg för ett kvällsdopp med Hanna, har redan börjat ångra mig. Inte blir det bättre då Hanna är tuffare än mig. För en massa år sen var vi på Frizon, då tog vi bilen till ett gammalt kalkbrott för att hoppa ner i vattnet. Hanna och Johanna var modiga och tvekande inte på att hoppa från de högre höjderna. Det tog mig mycket mod och tvång innan jag prövade mig på de de gjorde. Jag kommer ihåg hur läskigt det var att hoppa ner i brottet, men jag gjorde det och kände mig nöjd.

Men det är inte bara höjder som Johanna och Hanna är tuffare än mig. Det är iofs inte bara de två av de gamla "90-gänget", men bland annat Johanna, Hanna och Anni kan bada hur kallt det än är. Jag gillar svala bad, inte kalla. Men nu är det försent att fega ur, jag blir strax upphämtad och senare förfryst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0