Hektiskt värre.

Igår gick jag ju runt och kände mig lite uttråkad och seg, ända fram tills klockan 18 då Ida frågade om jag inte ville se på film med henne och vänner i Imanuelskyrkan, det blev en snabbdusch och sen en biltur (för jag missade bussen) in till stan.

Idag känns det som jag måste skynda mig hela dagen. Jag måste packa, prata med Gutta, prata med Malin & Anton om Midsommar, kanske packa för midsommar, trolla fram pengar och slutligen fira min syster. Skulle åkt till Lenny's sommarstuga en sväng ikväll med, men firandet av systern gick före.

Nu ska jag avnjuta dagens kaffe innan jag måste börja skynda lite. För imorn ska jag till Stockholm och se Foo Fighters! Lycka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0