Ingen fegis.

Kom precis hem efter en sen kväll vid roddarns i Huskvarna. Hanna hämtade upp mig och vid mötte upp Anni vid bryggan. Där satt vi ända fram till typ halv 12 innan vi sa "nu gör vi det". Anni hoppade i först, Hanna en stund senare. Kvar stod jag och tvekade en bra stund innan jag samlade mod och hoppade i. Ingen av oss var i mer än någon sekund, men vi hade alla badat och känt av kylan. För kallt var det, men uppfriskande och man blev varm och go i kroppen efteråt.

Efter det gick damerna hem till Anni för att dricka thé medans jag tog brädan hemåt, ner för Norrängen. Det är en väldigt fin och lätt utförsåkning, men det var lite motvind så jag fick sparka lite med. Nu är jag hemma och ska läsa igenom min slutrapport i jakt på småfel inför inlämningen. Sommarlovet är nära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0