It never rains but it pours.

Ja, regnet de bara öser ner och efter två sena nätter tar man de lugnt idag. Jag brukar dock aldrig vara särskilt bra på att just ta de lugnt en hel dag, har redan börjar fundera på när jag ska till gymmet idag.

Fredagen var de sommarfest med jobbet, det var väldigt trevligt även om jag inte kände någon. Maten var god även om den bara betod av kött, fisk, coleslaw (vilket jag inte gillar), sallad och lite bröd. Efter festen var över fick jag med mig en kollega till bongo där jag sprang de som vanligt är fullt av trevligt folk. När de stängde blev det bussen till Huskvarna och en kall men skön promenad hem.

Igår var jag barnvakt för syskonbarnen, det var väldigt kul och de funkade nästan helt utan tårar. När de sedan skulle sova och mina föräldrar tog över nattvaktningen av barnen gick jag hem till Daniel för att sen åka till bongo. Åter en gång en bra kväll då det alltid finns människor att prata med på Bongo. Men lite trött som jag var så kastade jag in handduken vid 1-tiden och tog bussen till Huskvarna för att vandra hem i regnet.

Idag så vart det upp tidigt för att ha hand om ljudet i kyrkan. Det är förövrigt väldigt typiskt att de få gånger man har hand om ljudet så är det alltid sena nätter och massa kul... Att gå upp tidigt idag med har gjort att jag redan tröttnat på att inte göra något. Så nu ska jag äta, matsmälta och sen blir det gymmet. Ikväll ska jag träffa hemvändande britter :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0