Läsa, skriva, läsa, skriva.

Det är magiskt väder ute idag, jag har spenderat 40 min ute då jag hela tiden läste i mina gamla kursböcker. I övrigt har jag pluggat utan att riktigt känna att jag kommit någonstans, jag har inte skrivit så mycket men jag har läst och tänkt en del kring det jag läst. Men det känns bättre att ha något faktiskt skrivet, något att ta på. Nu ska jag ta tag i skrivandet och vem vet, det kanske blir något av det med.

Efter gårdagens magknip och magkatarr kände jag på kvällen att jag behövde göra något som inte hade med skola att göra. Så jag gick till Gutta vid 22 och spelade lite TV-spel med honom i någon timma eller två innan jag rullade hem på brädan, fint var'e!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0