Mör.

Nyss hemkommen från gymmet efter ett välbehövligt träningspass. För idag har jag inte gjort något vettigt. Jag skulle skrivit om lite arbeten i en gammal kurs där jag inte har godkänt just nu men så fick jag besök av svågern Björn med mina syskonbarn Sam och Hjalmar. Vi fikade och lekte lite innan de skulle hem och äta. Själv så "råkade" jag fastna vid TV-spelet och dödade zombies hela dagen. Det var inte tänkt att bli så men att skjuta zombies är grymt tillfredsställande ibland... Så ja, jag skjuter mina skoluppgifter på framtiden ännu en dag. Heja mig!

Kommentarer
Postat av: Bera

Hmmm, döda zombies? Det blir nog aningen tautologiskt hur man än vrider och vänder på det.

2011-06-15 @ 16:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0