Nattlig longboardtur med mersmak.

Smög ur huset någon gång efter midnatt igår för en liten tur med brädan. Det är så himla underbart att åka på natten, det är inga bilar och jag kan åka precis som jag vill. Det är tid för mig själv och jag njuter varje liten minut. Igår rullade brädan dessutom ovanligt bra, gick lite väl fort ibland men jag bet ihop och klarade mig utan att trilla. På vägen hem flög jag ner för Robergavägen i Huskvarna då jag såg en mal framför mig. Tyvärr hann jag inte riktigt reagera utan den flög rätt in i min halvöppna mun. Jag är rädd för malar dessutom, de är stora och äckliga. Men jag lyckades snabbt spotta ut den och fara vidare utan några större men för livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0