Sommarlov!

Slutrapporten för mitt projektarbete var verkligen inte min bästa vän på slutet, vi satt uppe och bråkade hela natten mellan tisdagen och onsdagen. Jag tog en 1,5 timmas paus innan jag kom tillbaka och brottade ner den där texten på 40 sidor. Vid 12 på onsdagen var den imlämnad och jag mör. Efter det åkte jag hem för att vila lite och ladda för jobbet på Posten.

Men jag kan verkligen inte sova på dagen, det är för ljust. Så jag spelade TV-spel istället. Jobbet gick fint, förutom att jag var trött hela tiden, jag körde inte ihjäl någon och jag körde inte två hål i någon vägg. Nu har jag sovit ut och ska äta frukost vid TV'n innan jag måste städa mitt rum. Det är kaoz här inne eftersom en stressad student bott här och inte direkt hållit ordning här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0