Vaaaarm!

Idag har jag vart ute i lite korta stunder, mest för att vila ögonen och sträcka på benen. Har även hört att man ska ställa sig upp, sträcka på sig och andas lite djupare för att återfå fokus. Men det har vart varmt, kvalmigt och rätt äckligt. Fast mitt rum, som ligger på solsidan av huset har haft en extra het värmebölja de senaste dagarna. Men lagom till jag är färdig (för det är jag typ nu), så kommer det sämre väder. Men så varm och svettig som jag känner mig nu så gör det inget tror jag :)

Men nu ska jag knyta ihop säcken med lite effektivt arbete innan jag ska joina Hanna för ett nattligt dopp i Vättern, kommer förmodligen ångra detta beslut då jag står där på bryggkanten inatt. Men vika ner sig är inget roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0