1 månad.

Ja, torsdag! Bara en dag kvar till helg. I denna stund lämnade min handledare mig för att resa hem till Falun och familjen. Han och jag har bara 2 veckor kvar innan jag säger "tack och hej!". Har sagt det innan, men jag längtar tillbaka till skolan, det är lite slappare men det är framförallt mycket roligare och mer fokuserat på det jag vill göra. Här får man en massa småuppdrag som kan kännas lite som skitgöra, lite sånt man låter en praktikant göra. Men jag slipper hämta kaffe åt de anställda i alla fall!

 

Det är nu bara en månad kvar och det kommer bli skönt att slippa att åka buss så här långt, att gå upp så här tidigt och att umgås mer med människor i min egen ålder. Men det kommer bli lite ledsamt med, jag kommer nog sakna de vänliga, omtänksamma och retsamma här uppe. Men den dagen, den sorgen/lättnaden. Har tänkt att jag nog ska baka någonting till dem som ett stort fett tack.

 

Måste bara fräscha upp mina bakning-skills, de har inte varit använda på ett tag... typ aldrig någonsin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0