Att ha roligt på praktiken.

Ja, redan första dagen gav min handledare mig ett par hörlurar... Så jag "kunde lyssna på musik om jag ville". Och det har jag, sannerligen. Varje morgon börjar med lite webradio och P3's Morgonspasset. Idag var Anders Jansson (från hipphipp) där. Han var sjukt rolig, mer än jag trodde han skulle vara. Så jag satt här på mitt kontor, med mina hörlurar och hade väldigt svårt för att hålla mig för skratt. Men några stycken fniss kan ha läckt ur min mun och mitt rum. Jag hoppas inte mina kollegor blir alltför arga och avundsjuka, eller funderar vad jag pysslar med. Eller så tror de att jag är dum i huvet.

 

Imorn så får de visst besök av citatmaskinen och skidskytten Björn Ferry, det kan bli ett bra morgonprogram det med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0