Äventyr!

Det har vart en bra helg. I fredags gick jag på Christian Kjellvander med Gutta & Erik, det var en himla bra konsert och jag fick höra hans bästa låt Homeward rolling soldier. Kvällen slutade med ett handskak med Herr Kjellvander och en signerad skiva.

 

Nu sitter jag här och har i stort sett packat ihop allt, det är bara dator kvar att packa ner. För inatt (det är natt för mig i vanliga fall iaf) så åker jag till Kristinehamn med en från praktiken för att fota färdiga hyllor för ICA/ROL's räkning. Det ska bli kul och spännande, har lånat till mig massvis med proffig utrustning som jag inte riktigt vet hur det funkar än. Men det ska vi lära oss imorn.

 

Jag borde vart i säng för länge sen, klockan halv 5 ska jag gå upp och agera vaken förare. Men jag fastnade vid datorn och världens bästa skidfilm, nämligen filmen Teddy bear crisis. Filmen har väl 4 år på nacken, men den här delen är så himla bra!

 

Ska se på den en sista gång, sen blir det ett seriöst sov försök. Imorn ska jag rapportera om dagen ifrån mitt hotellrum! Gnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0