Från och med du

Oskar Linnros hitlåt känns i dess tider som den handlar om mig, lite märkligt då jag när låten kom inte gillade den särskilt mycket. Men herr Linnros har liksom fröken Maggio fått tummarna upp, bra jobbat eller nåt.

 

Nu sitter jag hemma i mitt rum. Jag är helt slut, slut efter en lång och bra utekväll igår. Först lite hockey på O'learys och sen till APT och Farfar. Himla kul kväll, det var kul att träffa lite gammalt som nytt folk. Gutta (eller fotöljen han satt i) hade magiska krafter vilket gjorde att man fick snacka med lite alla möjliga tjejer. Jag är helt slut för att jag idag spelat innebandy med svågern och vänner, alltid lika jobbigt (och svettigt)! Idag vrickade jag för än gång skull ingen fot :)

 

Jag sitter här hemma i en blandning av utmattning och endorfin-kickning och skypar med Frippe :) Jag längtar så tills han kommer hem, eftersom han förbjöd mig att resa ner o besöka honom innan sommaren. Så kan de vara när man har en läkarstudent till bästa vän ;)

 

Nu så ska jag leta efter en bra cover av The Fray - How to save a life, jag fick en plötslig lust att lyssna på den låten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0