I min kammare.

Ja, jag kom hem från praktiken lite senare än tänkt idag kan vi väl säga. Men, jag jobbade som tur var inte över så här länge. Det blev ett gymbesök direkt efter praktiken och först nu är jag hemma. Trots ryggont, en rätt schysst stelhet i överkroppen och en mage som inte fått föda sen lunchen vid 12 gick allt finfint. Och nu, nästan 10 timmar sen senaste matbiten har jag fått i mig lite mat och kickar på endorfinet av träning. Trevlig kombo!

 

 

När jag nu sitter här (i bar överkropp), till tonerna av världens bästa Loney, Dear. Med en kropp som är trött och en hjärna som går på högvarv, så känner jag en märklig känsla. Jag känner tomhet och frid, jag känner hur tankarna glider iväg men samtidigt förstår jag inte vad jag tänker.... det är förvirrande.

 

Jag tror nog jag ska sluta tänka genom att sätta på lite Scrubs... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0