Longboard, lördag och löpning.

Gårkvällen var en superdupermega bra kväll med mina underbara tonåringar. Det pratades, busades och åktes riktigt mycket longboard. Det var årets första för min del och det var lite ovant, men rätt så fort så kom känslan tillbaka. Det var dock lite kallt, men jag är ingen vekling och det var inte mina tonåringar heller. :)

 

Idag så har jag gjort flera årets-första. Jag började med att jag första gången i år sätte mig på solsidan längsmed husväggen. Det var så varmt och skönt att jag avnjöt min kaffe i bar överkropp. Efter det var det dags för nästa första sak för året, löpning! Mina nya löparskor kom i veckan så det var dags att inviga dem. Så jag drog först på ett bandage för att skydda foten mot fler stukningar. Sen löpte jag ner till gymmet, gymma och sen sprang jag hem med. Jag hade gärna sagt att det gick superfint och att jag var i bra kondis, men ja.. då hade jag ljugit (ganska mycket med). Men jag kom dit, tränade och kom hem igen, allt med ganska mycket vilja.

 

Nu laddar jag om för kvällen då det är dags för ännu en årets första, ett besök på Bisto Grand. Syns vi där?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0