När något dåligt blir bra...

Ja, jag vet inte riktigt hur jag ska förklara mig. Men, jag har ända sedan hon släppte sin första singel ogillat Veronica Maggio. Jag har inte hatat henne, men känt ett starkt ogillande till denna artist som jag inte tyckte gjorde något vettigt men ändå blev känd. För det finns så många artister som gör så mycket bra musik men ingen verkar veta vilka dem är.

 

Hur som helst, dags att komma till poängen. Jag har fallit, jag har börjat tycka om Maggio. Men, bara för hennes nya hit Jag kommer. Jag förstår inte riktigt varför jag kommit att gilla denna låt, för det egentligen enda bra med låten är sound'et, för texten är mer simpel än blinka lilla stjärna. Men men, den gillas och den platser i min spellista på WiMP. Jag vet att inte alltför många har konverterat dit än. Så får jag tiden ska det göras en topp 300 låtar playlist på spotify med.

 

Men detta plötsliga gillande av Maggio har fått mig att bli lite orolig. För kan hon omvända mig, vad säger då att inte Justin Bieber kan. Fast, jag hatar honom lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0