Ooh ooh ooh ooh ooh ooh ooh ooh ooh ooh

Det är torsdag, jag försov mig lite men jag känner mig pigg och kry efter ett frukost pitstop. Idag ska jag jobba vidare med världens tråkigaste uppgift, att optimera en av praktikens hemsidor för sökningar på ex google. Men jag kan trösta mig själv att jag är på bra humör idag och att jag ska fika med Jennifer "screwthebox" efter jobbet.
Just nu önskar jag att jag kunde sjunga med i refrängen till låten nedan, men jag tror att de flesta skulle titta lite märkligt på mig då. Fast iofs, jag har aldrig varit rädd för att skämma ut mig... hum... Jag vill ju få sommarjobb här ändå så det kanske är bättre att verka duktig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0