På alla fyra... hjul.

Idag, efter allt vad heter praktik och bussåkande så hade jag en massage att avnjuta. Eftersom ingen erbjöd sig att massera mig mot kramar eller fika så fick jag öppna plånboken och betala för mig. Jag bokade in en massage på Atlantis i förrgår och idag var det så dags. Men för att det var fint väder, mindre grus på gatorna och jag hade tid och lust så fick det bli longboarden till massagen.

 

 

Det är så fantastiskt skönt att stå på min fina, grymma, (lagom) snabba och underbara bräda. Att sick-sacka ner för backen vid Södergårdsskolan var så fantastiskt fint. Musik strömmade ur mina hörlurar, solbrillorna var på och jag flöt ner för varje liten backe.

 

Efter en massage som var himmelsk så var det dags att bege sig hemåt, givetvis på 4 hjul. Denna gång i mörker och med flashbacks från alla gånger man åkt mitt i natten. Ska jag inte upp så tidigt (och det inte vore så kallt om fingrarna) så hade jag mer än gärna åkt några timmar till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0