Skidsport och humor

Det var nyligen alpina-vm och nu är det längd-vm, snart börjar även skidskytte-vm. Många världsmästerskap på skidor nu. Jag gillar det, men jag vet att inte alla gör det. Därför tänker jag inte skriva om sport, utan om det runt omkring. För när TV4 hade alpina-vm så hade de fått tag i Anja Pärssons pappa som både expert och lite allmän skämtare i några roliga inslag.

 

Nu är det så att SVT och deras krönikör Jonas Karlsson redan började med detta under OS i Vancover med att köra något de kallade för "Kanadagäss or no" (stavning okänd). Nu har de skapat Krönikameran, ungefär 2 min långa inslag som jag starkt rekommenderar. De gjorde min morgon bättre iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0