Smickrande och skrämmande.

Jag har precis kommit in på relaxen på Atlantis Spa i Huskvarna, har ställt ner väskan och går mot duschen för att skölja av mig lite då jag går förbi en bubbelpool med bara utländska pojkar i. Jag ser att de alla tittar på mig men tänker inte så mycket på det utan går mot min svala dusch. Väl i duschen ser jag att de tittar på mig och att de pratar, så först nu lyssnar jag på vad de säger:

 

- Shit, en sån kropp skulle man vilja ha.
- Mannen, det är en sån kropp som brudarna flockas runt.
- Erkänn, du föddes sån eller hur?

 

Jaa, jag har kanske en bra kropp. Det där med att brudarna flockas runt mig, det vet jag inte riktigt om dem gör. Inte så att jag flashar min kropp särskilt mycket heller. Jag föddes rätt fet, men har så länge jag kan minnas varit en smal pojk. Lite muskler har jag kan tränat fram... men äsch. Jag ska inte ursäkta mig. Det enda jag kan säga är att jag blev förvånad och väldigt glad.

Kommentarer
Postat av: Sara Klänge

Tjena David!



Vill bara uppmuntra ditt skrivande, jag läser ofta och gärna! Och grattis till målet! Du ska vara stolt!!

2011-03-24 @ 00:26:32
URL: http://saraklange.blogspot.com
Postat av: viktoria "bäst i världen" mars carlson

jag bara undrar en sak... var det relevant att de var utländska?

2011-03-24 @ 09:03:19
URL: http://insomniia.blogg.se/
Postat av: Daavid!

Tackar tackar Sara! Ska erkänna min dålighet att följa din blogg, ska bättra mig :)



Att det var utländska var i sig inte så relevant, det var mer beskrivande. Men i mina ögon såg de ut som ett gäng ganska självsäkra, lite macho och absolut inte den typen av killar som komplimerar så där på en relaxavdelning.

2011-03-24 @ 10:37:34
URL: http://dawie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0