8 km senare...

Idag kände att de var dags att springa lite, ringde Gutta och vi bestämde en tid. Rundan blev åtta km, längre än jag någonsin sprungit (tror jag...) och nu sitter jag här och fyller på vätskeförrådet. Samtidigt känner jag mig vis (och generös) nog att dela med mig av dagens båda lärdomar.

1. Bara för att du har en skön dag hemma betyder inte de att du kan spela skjutsspel online och ha lite kul. För tydligen spelar bara skickliga nördar på dagen, jag fick så mycket stryk att jag valde att kolla på en intressant dokumentär om Kristallnatten istället...

2. Hur mycket jag än stretchat och försökt stretcha lite till så har jag otroligt ont i vaderna efter löpturen. Stel, öm och glad tack vare endorfinet känner jag mig duktig som sprang ungefär 8 km på 43 min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0