Dagen då hissen inte når ända upp.

Måndag, en späckad helg är över och man ska helt plötsligt tillbaka till skolan och skriva uppsats. Men idag var det svårt att få fokus, svårt att vara pigg och svårt att producera något egentligen. Men vid 4 fick det vara nog, då insåg jag och Madde att vi inte längre kunde göra nåt vettigt för uppsatsen utan att vi borde gå hem och ladda för imorn istället. Nu hoppas jag bara de inte blir likadant imorn och vi säger samma sak...

Helgen har vart flyttig, full av värk och även lite kul. Fredagen var smygstart för att hjälpa systern med man att flytta. Varvade den kvällen ner hemma hos Gutta med filmen The boat that rocked, oerhört bra film. Lördagen fortsatte flyttandet med en paus för innebandy. En paus som var svettig och där jag fick en bra smäll i huvudet och är lite stel i nacken efter. Kvällen spenderades på O'learys för lite HV-hejande med gode Gutta. Efter matchen (som vanns) så tyckte Gutta att vi skulle fortsätta kvällen, förträfflig idé tyckte jag och sagt och gjort. De blev bland annat häng på Bongo där musiken var ovanligt bra, folket var ovanligt få men vänner fanns de gott om!

Men nu är det måndag och jag har ett huvud som kräver avreagering. Antigen så tar jag en alvedon (eller två) och sjunker ner i en soffa eller så tar jag tag i mig själv och springer en runda eller går till gymmet. Men just nu är jag inte sugen på att träna, är på tok för proppmätt. Så jag har tid att fundera på vad jag ska göra. Slöa eller svettas... hm?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0