Look'in back! (Part 2)

Ja, tänkte att jag kunde ge er lite fler fina minnen från sommaren som varit. Läser man min blogg kan man vara värd annat att jag berättar om löpning och var jag har ont efter just löpning...

Ja, det var en helg i september. Den var liksom sommaren i övrigt rätt så grå och kall, men just denna helg fyllde min far 60. Hela familjen var samlad för en fin dag på Visingsö tillsammans. Tillsammans så fikade vi, hyrde cyklar som vi tog runt halva ön och åt i hamnen i Gränna innan vi åkte hemåt för mer firande där hemma.

För att göra inlägget lite mer glamouröst lyckades jag med att trolla ihop ett fint bildspel.
Summa summarum, det var en fantastisk dag!


P.S Frazzlehoff, det är jag det. Behövde ett användarnamn och det var ledigt. Frazzlehoff är förövrigt mitt namn på Playstation Network, om någon nu ville veta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0