Look'in back!

Man skall icke älta det förgångna eller leva i alltför många bra minnen, men visst är det fint att titta tillbaka på gamla fina bilder och känna hur man småler. Man behöver liksom inte se sig själv i en spegel, man vet att man ler och njuter varje sekund av det!


Just detta lilla minnet snubblade jag över igår. Det var ungefär för en månad sen då jag och Hanna bestämde oss för att ta en fotodag för att lära henne lite mer om systemkameror. Det blev en utflykt från Brunnstorps herrgård, en fika på berget och en fin promenad tillbaka. En fantastisk dag med en fantastigare människa helt enkelt! Hoppas du har de bra i Bolivia och att de jag lärde dig (hur mycket de nu egentligen var...?) gör att du tar fina bilder du en dag kan visa mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0