Smärta och mera smärta.

Ja, vem trodde att mina blogginlägg mest skulle handla om löpning (jag vet, de är skittråkigt). Hursomhelst, igår sprang jag en runda med Gutta. Vi har börjat springa tillsammans och lite längre, de blir roligare så. För när vi springer så pratar vi lite, inte för mycket bara, för då får man håll och måste vara tyst en stund...

Igår lyckades vi springa en mil på strax under 59 min, stolt och oerhört stel David! Idag har jag väldigt ont i ljumskarna och känner knappt för att röra mig mellan TV-soffan och kaffebryggaren i köket. Borde tagit med mig en termos till soffan...

Nyheter! Min bästa och närmaste vän Gutta har fått jobb, tyvärr är det uppe i Stockholm och han flyttar snart. Väldigt kul för honom, han har fått en heltidstjänst inom de han är utbildad men samtidigt är de lite tråkigt att han flyttar. Jag önskar honom de allra bästa och framförallt att han hittar ett boende så han slipper göra one night stands hela tiden, kan bli lite jobbigt i längden kan jag tänka mig.

Nu ska jag äta lunch och sen ska jag jobba vidare med uppsatsen tror jag, eller så fastnar jag vid TV-spelet för bara ännu en "liten" studiepaus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0