Stackars mig.

Ja, det är synd om mig som har fått så mycket besök här i helgen. I fredagskväll var det folk här, igår var det killkväll med Tom och Gutta och idag fick jag besök med. För idag fick jag besök av Nyqvist, Basse och Johan. De kom med folköl och tillsammans så njöt vi lite i eftermiddagssolen. När solen gått ner över granntaket så hjälpte de mig med att äta upp alla chips som blev över tidigare under helgen. Chips är gott, men det var lite i mesta laget för mig. Sen har jag ju en figur att tänka på med, jag har ju "den perfekta kroppen" (Ja, jag lever på den komplimangen än).

 

 

På tal om den där kroppen, jag hade tänkt att träna idag. Det var några dar sen sist och jag var sugen på att träna. Men jag kände verkligen inte för att gå ner till gymmet idag. Så det var ju otroligt synd om mig som fick besök och fick en bra anledning till att inte träna.. Stackars mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0